Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν οι μαθητές της Α’ Τάξης του σχολείου μας, οι οποίοι επισκέφθηκαν το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών, συμμετέχοντας στη δράση «Τα σχολεία πάνε Πανεπιστήμιο».
Στόχος της επίσκεψης ήταν να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τον κόσμο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και να ανακαλύψουν τη μαγεία της φυσικής μέσα από τα πειράματα.
Στιγμιότυπα από την Επίσκεψη:
Η επίσκεψη αυτή άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο της γνώσης, θυμίζοντας στους μαθητές μας ότι το σχολείο είναι ο πρώτος σταθμός μιας μεγάλης διαδρομής προς την εξέλιξη.
Ευχαριστούμε θερμά το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών και τους φοιτητές του για τη φιλοξενία!











