Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας, όπως και όλα τα σχολεία του Ν. Αχαΐας, ύστερα από απόφαση της ΔΔΕ Αχαΐας, κατά τις θερινές διακοπές του σχολ. έτους 2024-25 θα λειτουργεί κάθε Τετάρτη (8:00- 14:00).
Θα είναι, δηλαδή ανοικτό από τις 8:00 μέχρι τις 14:00 τις ακόλουθες ημερομηνίες:
- Τέταρτη 2 Ιουλίου 2025
- Τέταρτη 9 Ιουλίου 2025
- Τέταρτη 16 Ιουλίου 2025
- Τέταρτη 23 Ιουλίου 2025
- Τέταρτη 30 Ιουλίου 2025
- Τέταρτη 6 Αυγούστου 2025
- Τέταρτη 13 Αυγούστου 2025
- Τέταρτη 20 Αυγούστου 2025
- Τέταρτη 27 Αυγούστου 2025
Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι.





