Διευθυντής του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Πατρών. Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών με ειδίκευση στη Φυσική Στερεάς Κατάστασης Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην “Επιστήμη και Τεχνολογία Πολυμερών”. Τα τελευταία 11 χρόνια (από το 2013) δίδασκε στο Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ ασχολείται ερευνητικά με τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και έχει διδάξει επί δυο συναπτά έτη το μάθημα της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών. Διαθέτει εμπειρία άνω των 500 ωρών ως εργαστηριακός συνεργάτης και βοηθός στα Τμήματα Φυσικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών. Κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 10 καθηγητές Πανεπιστημίου στην οργάνωση και διεξαγωγή εργαστηριακών ασκήσεων σε φοιτητές. Ως καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει τιμηθεί με Εύφημο Μνεία για την πρωτοποριακή εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία το 2010. Έχει λάβει μέρος σε περισσότερες από 80 επιμορφωτικές δράσεις, έχει διακριθεί με περίπου 35 διακρίσεις, βραβεία και επαίνους για τη γενικότερη διδακτική, εκπαιδευτική και ερευνητική του δράση και έχει εκπονήσει περί τα 70 εκπαιδευτικά προγράμματα, καινοτόμες δράσεις και ερευνητικές εργασίες. Έχει λάβει μέρος σε περισσότερα από 60 Επιστημονικά Συνέδρια, στη συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήταν βασικός εισηγητής – ομιλητής. Έχει προσκληθεί σε περισσότερες από 50 εκδηλώσεις ως ομιλητής. Σε συνεργασία με καθηγητές, ερευνητές και εκπαιδευτικούς έχει συγγράψει 21 δημοσιευμένες εργασίες του σε διεθνή περιοδικά με κριτές και 42 εργασίες σε πρακτικά συνεδρίων με κριτές. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται εντατικά με τη συγγραφή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, κυρίως ERASMUS+ KA1 και KA2. Μέσα από την πρωτοποριακή του ενασχόληση με τα συγκεκριμένα προγράμματα έχει αναπτύξει στενή συνεργασία με περισσότερα από 20 σχολεία σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες (μέχρι και στις μακρινές κτήσεις της Γαλλίας στον Ινδικό Ωκεανό) και με περισσότερους από 200 καθηγητές. Είναι άριστος γνώστης της Αγγλικής και πολύ καλός γνώστης της Γερμανικής γλώσσας. Είναι άριστος χρήστης ηλεκτρονικού υπολογιστή, γνώστης των γλωσσών προγραμματισμού Python και html και έμπειρος χρήστης συσκευών κινητής μάθησης, πράγμα που αποτυπώθηκε και στο πρώτο μεγάλου εύρους ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο: E-Learning Interactive Open School που εκπονήθηκε πριν από 8 χρόνια και προέβλεπε τη μελλοντική ανάγκη για εξ αποστάσεως διδασκαλία. Τα τελευταία χρόνια έχει εκπονήσει ευρωπαϊκά προγράμματα με αντικείμενο το STEM στην εκπαίδευση μέσω της διδασκαλίας των “απλών μηχανών” και τη νεανική επιχειρηματικότητα, την Αστρονομία και τη Γεωλογία για άτομα με προβλήματα όρασης. Μέσα από τα δυο προγράμματα ΚΑ1 που εκπόνησε ενθάρρυνε 60 συναδέλφους του να ταξιδέψουν σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και να επιμορφωθούν σε αντικείμενα του άμεσου ενδιαφέροντός τους. Τα τελευταία χρόνια έχει συμμετάσχει ως μέλος σε επιστημονικές επιτροπές πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ είναι κριτής σε σειρά επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων και συγγραφέας του βιβλίου «Παρατηρώ, Φαντάζομαι, Δημιουργώ», Διαθεματικά βιωματικά σχέδια δημιουργικής δράσης για το Γυμνάσιο και το Λύκειο, Εκδόσεις Γρηγόρη, ISBN 978-960-6121-15-9, Αθήνα 2018.