eTwinning

   

etwinning logo 656x369

Το περιοδικό μας

  da da issue2

Δυτικός άνεμος

Εκδόσεις

roda

"Τα ρόδα της αυγής..." (pdf)

Ποιήματα και διηγήματα που διακρίθηκαν
στον Β΄ Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό
του Π.Γ.Π.Π.: «Στη γειτονιά μου ή σε τόπους μακρινούς:
Ένα ταξίδι όπου υπάρχουν άνθρωποι» 

ISBN: 978-618-81862-1-7

Virtual e-Class Community - Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής Διαδικτυακής Συνεργασίας Ξενόγλωσσων Τάξεων (ΕΚΠΑ)

 

Το VeC δίνει την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά σε σχολεία της Ελλάδας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών να συνεργαστούν και να βοηθήσουν τους μαθητές τους να συμμετάσχουν σε μια Ευρωπαϊκή κοινότητα μάθησης, της οποίας τα μέλη αλληλοϋποστηρίζονται καθώς μοιράζονται γνώσεις και εμπειρίες.Απώτερος σκοπός του προγράμματος είναι να χρησιμοποιήσουν την ξένη γλώσσα που μαθαίνουν στο σχολείο σε πραγματικές συνθήκες επικοινωνίας, συνεργαζόμενοι σε ένα έργο [project] που βασίζεται σε μια από πέντε θεματικές, ώστε τελικά να δημιουργήσουν από κοινού ένα ηλεκτρονικό προϊόν (π.χ. e-book, ηλεκτρονική εφημερίδας, slide show, βίντεο, ταινία). 

Η δουλειά μας στα Γαλλικά:

Συνεργασία του ΠΠΓΠΠ με το σχολείο "Sfantu ?Nicolae" από την Gheorgheni του Ρουμανίας. Δουλέψαμε στα γαλλικά το project «Les tr?sors de notre art: un pont qui unit nos cultures». Στόχος της συνεργασίας ήταν η ανάπτυξη σχέσεων με άλλα σχολεία του εξωτερικού δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές του σχολείου μας να βελτιώσουν τις γλωσσικές δεξιότητές τους αλλά και να ευαισθητοποιηθούν στη σπουδαιότητα των γλωσσών σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, τονώνεται το ενδιαφέρον τους, η ικανότητα και η αυτοπεποίθησή τους όσον αφορά την επικοινωνία σε άλλες γλώσσες (Γαλλικά).
Τάξη συνεργασίας: Β1
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χριστίνα Διπλάρη
Το προϊόν της δουλειάς μας μπορείτε να το δείτε εδώ και εδώ

 

Η δουλειά μας στα Αγγλικά:

Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών υπήρξε συνεργασία με το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων ώστε οι μαθητές και μαθήτριες της Γ τάξης των δύο σχολείων να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό περιοδικό (fanzine) με θέματα της επιλογής τους. Χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα padlet και το αποτέλεσμα της δουλειάς των παιδιών είναι αναρτημένο στο σύνδεσμο: http://padlet.com/bcxoivac/doz3ku1gtk

Οι διδακτικοί στόχοι της δράσης ήταν οι ακόλουθοι:
(α) Χρησιμοποίηση της αγγλικής γλώσσας για επικοινωνία σε ένα αυθεντικό επικοινωνιακό πλαίσιο, (β) ανάπτυξη όλων των γλωσσικών δεξιοτήτων, (γ) ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης μέσα από μια βιωματική προσέγγιση στη μάθηση, και (δ) προώθηση της επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών. Επίσης, η καταπολέμηση της παθητικότητας και η ανάδειξη του μαθητή ως ενεργό υποκείμενο, η ενθάρρυνση της ενεργητικής συμμετοχής όλων των μαθητών, η αύξηση των μαθησιακών κινήτρων, η διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση ενός θέματος και η σύνδεση του σχολείου με τον υπόλοιπο κόσμο. Τέλος, η ενίσχυση του ρόλου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη μαθησιακή διδασκαλία.